Min första påsk!

Nu är min första påsk snart färdig firad. Jag fick mitt första påskägg igår, fylld med majskrokar som jag tycker så mycket om. Till påskmiddag åt jag mormors hemmagjorda köttbullar och prinskorvar delade i små små bitar.
Allt åkte ner vilket mamma tyckte var roligt. Annars äter jag ju bara gröt och burkmat.

Påsk presenter har jag också fått. Tack till farmor, farfar och farbror Niclas för mjukis lammet jag fick. 
Blev lite rädd när den sa "bäääää" men när jag såg att ingen annan blev rädd så gick det över och nu kramar jag den glatt.  

Tack mormor, morfar, moster Jessica och morbror Daniel för den fina boksamlingen jag fick. Här ska det läsas, inte helt dumma att smaka på heller.

Mamma tog en massa bilder på mig igår med fjädrar i håret och allt. Tyvärr så har hon glömt sladden till kameran som behövs för att lägga över bilderna på datorn. Men hon lovar att bilderna kommer sen.

Ha en fortsatt trevlig påsk, kramar från Isac!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0