Lekdag

Idag skulle vi träffa Linda och hennes dotter Tindra samt Malin och hennes son Max i stadsparken. Allt var planerat med bröd till ankorna. Snälla Malin hade gjort pastasallad till oss allihopa. Men när klockan närmade sig 11.00 så började det så klart regna. Vi träffades hemma hos Linda och Tindra istället.

Där lekte jag lite med Tindra och kramades med alla vuxna. Max låg och sov. Jag åt lite lunch sen slocknade jag i Tindras säng. Där sov jag tills det var dags att åka hem. Mamma vet inte varför jag var så trött. Trött måste jag ha varit eftersom jag sällan vill vila, ännu mindre i någon annans säng utan min snuttefilt. Men sov gott det gjorde jag.

Träffade Max en kort stund när det var dags att gå. Jag fick en kram ut av honom och Tindra. Nästa gång ska jag minsann vara pigg nog att vara med längre!!

På bussen hem visade jag alla som åkte att jag kan vinka, de flesta vinkade tillbaka.







 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0