Uppdatering

Mamma har inte skrivit på ett tag så idag sa jag åt henne att det är på tiden släkten får veta att jag fortfarande växer;)

Växer gör jag och nya hyss hittar jag på. Att banka med toalocket är jätte roligt. Konstigt nog är det ingen annan som tycker att det är roligt. Tvättmaskinen är den nya favoriten när jag är hemma hos mormor och morfar. Jag kan stå i flera minuter och bara titta på tvätten när den snurrar runt, runt. Även diskmaskinen, gissa om mormor tycker att jag är hennes lilla hjälpreda=) Sladdar är jätte kul, också något ingen annan tycker är kul. Drar gärna ut DVD filmer från bokhyllorna, favoriten är "Åsa Nisse" och "Se upp för dårarna". Hämta tidningar i tidningsstället och riva itu dom är jätte spännande!!

Fint väder har det varit vissa dagar. Jag har fått gunga för första gången. Mamma hittade en jätte bra gunga som är för oss små. Den ser ut som en blöja och där sitter jag tryggt och bra utan att glida runt.

Marlene är den första utanför släkten som har fått passa mig. Det är mammas barndomsvän. Hos henne känns det tryggt och bra. Hon jobbar ju som sjuksköterska med förtidigt födda bebisar. Nog ska hon då klara mig också=) Marlene tog med mig till 4H gården. De hade inte öppnat än men hon fixade in oss ändå!!! Där fick jag titta på alla djuren. Tack Marlene för att du passade mig så mamma kunde göra sina ärenden.

Mormor och morfar, även moster har också fått passa och det går galant!! Sakta med säkert botar vi mamma och pappas separationsångest=)

Igår var jag och hälsade på farmor och farfar och idag träffade jag dom igen på faster Emmas kalas. Jätte roligt har jag haft det för jag sov hela eftermiddagen sen. Tack för den söta mjukiskaninen, som suger på sin tumme och allt. Resten av helgen blir bara till att mysa!

Nästa fredag är det min första valborg. Får se om jag orkar hålla mig vaken till att se Majbålet?

Trevlig helg alla nära och kära!!

Kramar från Isac!


Hjälper mormor med disken!


Jag och tvättmaskinen;)




Kommentarer
Släkten i Göteborg

Kul med en uppdatering! Du växer så det knakar precis som din nästkusin! Snart fyller ni båda 1 år. Var tar tiden vägen? Kram

2010-04-27 @ 16:39:13
URL: http://henrikeandersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0