Friends!

Igår hade vi vår goda vän "Farbror Benke" Henrik på besök. Tillsammans lekte vi och gjorde kvällsmat.
Jätte trevligt hade vi!!

Idag kom Malin, Max och Linda på besök. Tråkigt att Tiddi var hos sin farmor och farfar. Max ska snart få ett syskon och vi får en till att leka med! Malin hade en jätte stor mage!

Vi åt lunch sen lekte jag med Max hela eftermiddagen. Liten pause tog vi och drack saft och åt muffins.
Tur att tant Linda kom förbi..hon visade oss att man kunde skruva åt skruvarna på gåvagnen så den inte rullar iväg så fort. Sen "lagade" hon min lilla leksaks dammsugare. Inte behöver vi en man i huset, det räcker att Linda kommer förbi ett par gånger i veckan=) Hon var här i söndags också. Då fick jag ett fint pussel av henne *tack tant Linda*.

Jag har faktiskt tagit en hel del steg själv idag. Mamma blir så lycklig. Nu har även Malin och Max sett att jag kan. Linda hade hunnit gå hem=/

Tack till våra vänner för alla trevliga stunder!!


Jag och "farbror Benke"


Jag, Max och Malin


Ni kan tro att jag och Max har städat hela dagen!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0