Redo för dagis!

Igår hjälpte jag mamma nere i tvättstugan hela förmiddagen. Vi renbäddade våra sängar och sen kom Sandra hem en sväng. Hon hade köpt risifrutti till mig och jag blev jätte glad! Jag åt själv och precis hela jag blev kladdig. Mamma fick bada mig med en gång! Tant Sandra lekte med mig när mamma duschade. Det är inte ofta hon kan stå och gotta sig lite längre i duschen så igår passade hon på!

På eftermiddagen packade mamma ner mig i vagnen och körde mot Nova. Vi var på jakt efter regnställ, gummistövlar och ryggsäck till mig inför dagis. Gummistövlar var inte lätt att hitta till mina små fötter. Vi var runt i alla butiker. Till sist hittade mamma ett par som var en storlek för stora men som tur var hade butiken små små sulor att lägga i. Nu har jag lite att växa i också. Min tuffa ryggsäck ser ut som en BIL!!!

Idag blir det tvättstugan igen! Vi ska tvätta hela soffan och alla dukar här hemma!



( Snyft snyft...stora gossen /Mamma )





Kommentarer
Sandra

Så himla söt han blev, då är han redo för dagis. Med mycket lek ute. Hoppas allt går bra



Du får gärna slänga in en kommentar på min blogg med. Det hade uppskattats

2010-08-04 @ 14:20:00
URL: http://sessan1.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0