ROADTRIP TILL ULLARED

Mamma vaknade för en gångs skull före mig idag. Jag fick sova hos mamma inatt eftersom jag hade en del mardrömmar. Det var så mysigt! När mamma väckte mig var hon redan färdig påklädd och frukosten stod på bordet.

Strax efter 07.00 knackade mammas vänner Marlene och Katha på dörren.
Katha har jag inte träffat sen jag var nykläckt. Hon tyckte så klart att jag hade blivit jätte stor. Marlene var här igårkväll redan och installerade min bilbarnstol tillsammans med mamma. Det var bara att sätta sig i den med en gång.

I bilen lekte jag med leksaker och tanterna tjattrade. Bara en massa fruntimmers musik hela vägen!!!
Vi stannade några gånger och sträckte på benen.

När vi kom fram till Ullared startade vi shoppingen med en gång! Vid tog en pause vid lunchtid. Jag var KUNG på resturangen där vi åt vår mat=)

Sen fortsatte shoppingen men då somnade jag i vagnen. På resan hem var jag ganska trött på att sitta stilla.
Blev en del klagomål från mitt håll men även en massa goa skratt...mamma är en sån pajas ibland!

Vi fick köpt jätte mkt välbehövt. Hur mkt slantar som helst sparade. Allt från kläder till mig, hundmat och rengöringsprodukter. Nu har vi lite på lager. Om inget annat så var det en mycket trevlig utflykt.

Jag tror att vi klarade oss undan videoteamet som var där och spelade in. Inte lönt att kolla efter oss om ni följer serien;)

Tack tjejer för en trevlig dag tillsammans!


Jag och mamma i bilen


"Prins" Isac och Marlene




Blev en del påsar (OBS endast två är våra!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0