Snart är det jul här i vårt hus!

I helgen var jag hos pappa.

Mamma
hade egen tid delux här hemma. Hon sov länge och träffade Rickard och sina vänner. Men det var en kär återförening på söndagkvällen. Jag var jätte trött så det blev bara lite kel med mamma och tant Marlene innan jag slocknade.

På lördagen hade Eva, Sven och Maria varit besök. De hade varit i sjöbo under förmiddagen. Mamma fick ta emot julklappar från alla håll. Vi fick en bit julskinka av gammelfarmor och farfar. Den var jätte god. Kakor och annat gott fick vi också. Vi fick gammelfarmors gamla bandspelare. Kassettband fick vi till och som jag och mamma har dansat runt i köket till dom denna veckan=) Tusen tack för allt!

Jobb och dagis som vanligt denna veckan. Igår fick mamma en present från mig. Jag hade gjort en tomte och en liten lykta på dagis. Mamma blev jätte glad!! Igårkväll åt vi kvällsmat tillsammans. Tände min lykta. Fikade framför barnprogrammet. Sen fick jag bada i badkaret utan baljan. Detta tycker jag bara är såååååååå roligt.
Jag plaskar och plaskar!! Extra mycket när mamma kommer för nära=) Myskväll tillsammans eftersom...

...idag hämtade pappa mig på dagis. Jag kommer inte hem till mamma för än på julafton. Ska fira lite jul med pappa. Mamma ska jobba imorgon till 21.00. Sen är det ju faktiskt julafton!! Mamma är ju lyxigt nog ledig alla aftonar och röda dagar!

Tack för alla julkort vänner och familj!


Yoda fick vara med på fikat igårkväll  


Roligt att knacka mamma på huvudet med en julgranskula=)


Sagoläsning


Tomten och lyktan till mamma ♥





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0