Mamma börjar jobba

Igår var det riktigt varmt ute! Jag och mamma åkte till Kellbybadet. Vad annars kan man göra när det är så varmt? På Kellby badade vi med ett par vänner. Tiddi ville inte hoppa i vattnet men när hon såg hur modig jag var så tog hon modet till sig.

På kvällen hade mamma ett par vänner över. Jag sov gott och hörde varken åskan eller deras kackel ute på balkongen=) Alla säger att jag är en så duktig pojke som kan sova när musik spelas. Ingen behöver smyga eller viska. Tvärtom brukar jag faktiskt vakna till när allt har blivit tyst och det har släckts ner.

Mamma börjar jobba idag. Morfar och Jeanette kommer snart och hämtar mig. Jag ska sova över hos dom till imorgon. Onsdag passar mormor och morfar mig, torsdag är mamman lediga dag så då ska vi mysa hela dagen. Mamma jobbar hela nästa helg. Jag blir hämtad av mormor och morfar på fredag och ser inte mamma sen för än på måndagen. Det kommer bli tufft för oss båda. Mest mamma tror jag=) Detta får bli en liten mjukstart inför dagisstarten i augusti och mamma börjar jobba på allvar i september.

Nu ska jag leka vidare med Rossy lite innan jag blir hämtad.


Släpp ut oss!


Busar med Rossy


Efter åskvädret syntes en regnbåge.


glitter-graphic.com is your one stop glitter graphic code resource



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0