Snart går jag

Jag har ju inte börjat gå än men snart så=).

I helgen sov jag över hos familjen Ahlgren för att mamma jobbade. Då passade jag på att ta mina första steg helt själv. Mamma blev så ledsen när morfar berättade det för henne att hon började gråta. Klart att mamma ville se det först av alla. Men hellre mormor och morfar än dagis säger hon=)

Jag har även fått en framtand!!!

Idag har jag varit så mammig så mammig. Jag låter inte mamma vara ifred en sekund ens. Jag kryper även efter henne in på toaletten. Jag har nog saknat henne! Kramar om hennes ben så fort jag hinner ifatt henne. Försvinner hon utom sikte så skriker jag så högt jag bara kan!

Ikväll när jag har badat så väntar en renbäddad säng...härligt=)

glitter-graphic.com is your one stop glitter graphic code resource


Mamma och jag kelar efter en hel helg ifrån varandra ♥


On my way



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0