I mammas fotspår

När mamma var liten älskade hon att åka på dammsugaren när mormor städade.

Mitt intresse för dammsugaren växer snabbt. Är den framme så leker jag med den tills den försvinner igen=)





Igår var jag med mamma och kusin Sandra en sväng på stan. Vi va inom apoteket och köpte solskyddsfaktor 50 på sprayflaska till mig. Utanför apoteket smörjde mamma in mig med en gång.
Mina sandaler jag fick av mormor och morfar var jätte bra. Det vädrade skönt när jag satt i vagnen=)

Här är en bild från vår lunch på stan igår, kolla in min coola Beatles tshirt=)...




Jag har tramsat med maten nu de senaste dagarna.
Igår gick jag till och med och la mig på tom mage vilket aldrig har hänt för. Mamma blir så orolig när jag inte äter eftersom jag alltid är en stor ätare. Vi tror att det kan vara tänder på väg. Jag är lite kinkig till och från och dessutom har jag ofta fingrarna i munnen. Får se när nästa huggtand dyker upp;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0