ISAC 1 ÅR

Igår fyllde jag ett år! Det firade vi med kalas så klart! Serpentiner och ballonger med mitt namn på fanns lite här och där. Jag firade med mamma, pappa, Sandra, Maria, Annelie, Eva, Sven, Morfar, Jeanette och Ola.

Sandra hade med hjälp ut av mamma gjort smörgåstårtor och tårta till mig. Jag lekte på golvet under nästan hela kalaset. Alla presenter blev jag mycket glad för. Jag fick kläder men det är nog en sån sak som mamma blir mer glad för=) Byggklossar i trä fick jag av familjen Björklund och dom är mycket roliga.
En hund som spelar  och lär ut abc mm av mamma och pappa. Av mamma och pappa fick jag även två tittut böcker som jag absolut älskar. Har tittat i dom i affären tidigare och gallskrek när jag inte fick ta dom med mig därifrån=) Av min gammelfarmor och farfar fick jag en stor peng som mamma ska sätta in på mitt sparkonto.
Av morfar fick jag ut över kläder och gosedjur en låda med partyhattar och annat kalas skoj men det sparar vi till min 2 års dag!

Lite konstigt va det när alla stod upp och sjöng för mig. Ljuset på tårtan fick mamma blåsa ut. 

Efter kalaset slocknade jag i min säng med en gång. Och sov till längre än vanligt idag=) Det tar på krafterna att stå i centrum en hel kväll. 

Vill tacka alla er som kom på mitt kalas, men även till alla er som har ringt eller skickat ett kort.

Idag blir det lek och skoj med alla mina nya leksaker. 


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0