1:a tandläkarbesöket

Nu har jag varit hos tandläkaren för första gången. Jag ville inte att hon skulle känna på mina tänder, hon såg så läskig ut med masken för munnen. Men sen sa mamma något roligt och jag skrattade, då passade tandläkaren på. Jag som dessutom ÄLSKAR att peka på var lampan är hittade världens skarpaste lampa i taket hos tandläkaren.
För besväret fick jag en jätte fin tandborste. Och det bästa med hela besöket...INGA TANDTROLL!!

I helgen har både mamma och pappa varit med vänner och kollat in lundakarnevalen. De har även lagt ner mycket tid på den kommande flytten från nöbbelöv. Jag hade det jätte bra hemma hos familjen Ahlgren lördag till söndag. Fint väder hade vi och jag fick leka mycket i trädgården. Har fått en jätte fin leksaksbil och som vanligt vaktade jag tvättmaskinen =D

Annars om dagarna myser jag med mamma. Vi går långpromenader och leker där hemma. En dag gick vi till Nova och där träffade jag en annan bebis som jag tog i hand med, sen fick han min napp. Jag var så snäll så jag lät honom behålla den. Har jag kanske fått en vän för livet? =D

Detta får räcka för denna gången!















Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0