De senaste dagarna.

Veckan rullade på som vanligt med jobb och dagis. Sandra var här en kväll och åt kvällsmat med oss. Mamma hjälpte henne att slinga håret men det roliga missade jag för då hade jag redan somnat.

Mårtens gås har vi firat hemma hos familjen Björklund. Vilken god middag vi blev bjudna på. Jag är ganska dåligt på att äta kvällsmat nu förtiden. Jag satt mest och kladdade. Men mamma åt för mig också=)
Kakor, frukt och glass var jag bättre på att få i mig senare på kvällen, man är ju inte dum! Jag kunde till och med visa Eva var hennes kakburk stod=)

Linda var här en förmiddag och drack kaffe med mamma. Jag var på dagis tråkigt nog, får kramas med henne en annan dag snart!

I fredags kom Sandra och hämtade mig på dagis. Mamma jobbade kväll. Sandra körde hem mig till Eva och Sven. Där fick jag god mat som vanligt. Lekte och busade med Sven hela kvällen. Familjen Björklund har köpt en resesäng till mig. Den sov jag gott i inne på Eva och Svens rum. Mamma och Sandra firade fredagkvällen tillsammans och roligt hade de!!.

Jag kom hem på lördags förmiddagen. Först hade jag följt med Eva och Sven på Nova en sväng. När vi kom innanför dörren så satt mamma, Maria och Rickard runt köksbordet. Mamma blev jätte glad att se mig och jag henne! Hela lördag eftermiddagen var jag och mamma själva. Vi badade, tittade på film och hade det riktigt mysigt. Jag fick dessutom sova i mammas säng natten till söndagen!

Igår kom morfar och Jeanette och hämtade upp mig och mamma. Tillsammans åkte vi till sjöbo för att hälsa på gammelfarmor och farfar. God mat fick vi!! Jag fick nog en liten sockerkick av efterrätten för vilken fart där blev på mig. När jag hade busat färdigt somnade jag nästan i morfars knä. Sov i bilen på vägen hem och fick gå och lägga mig så fort vi kom hem. Jag fick vantar och ett pussel av gammelfarmor och farfar. Mamma fick jätte fina juldukar.

Tack snälla familjen Björklund för allt denna veckan! Tack för trevligt farsdag firande och tack till polisen som hjälpte oss att koppla in vårt högtalarsystem=)


Sandra med slingmössan på huvudet...nästan lika söt bebis som jag;)


Sitter i Evas knä och äter middag!


Bus med Sven!!


Leker med Sandra och Maria.


Sitter som en kung i Björklunds soffa och äter isglass=)


Jag, gammelfarmor och morfar!


Jag och Jeanette tittar i leksakstidningar...undrar vad jag får av Tomten i år?


Nannig i morfars knä.


Mamma ♥ Isac

I Love You


Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0