Vänner, familj och frysen full med mat=)

Igår hämtade pappa mig på dagis. Jag sov över hos honom till idag.

Mamma hade en massa vänner här hemma igårkväll. Hon hade jätte roligt men saknade mig samtidigt så klart=)
Jag kom hem runt middagstid idag. Då var farbror Benke och Eva här.
Mamma och Eva höll på med storkok. Eftersom Eva är kock så lärde hon mamma en massa knep.
Enkla, billiga och snabba middagar för oss att göra. De gjorde en massa mat och frös in. Nu har vi så vi klarar oss en lång tid framöver. Skönt att efter långa dagar på jobb och dagis bara kunna ta fram mat ur frysen och tina upp. Sven kom sen för att hämta Eva. Han hjälpte oss att fixa lampan i taket i köket. Då många har försökt att fixa den men inte lyckats. Han fick även äran att roa mig undertiden mamma och Eva gjorde klart i köket. 
Tack snälla Eva och Sven för idag och ett stort tack till gammelfarmor och farfar för bidraget till matkassan!! ♥

Farbror Benke stannade hela dagen. Vi åt och hade jätte trevligt. Han passade mig när mamma gick ut med Yoda och gick en sväng till affären.

Marlene och Sandra har också varit här och fikat idag. Vi busade massor!! De kittlade mig..lekte flygplan och slängde mig på sängen. Jag skrattade så jag fick ont i magen!

Ikväll var jag svårnattad. Antagligen övertrött. Mamma försökte med det mesta. Även Rickard försökte men nej jag ville inte! Men till sist så somnade jag och mamma hoppas på en sovmorgon imorgon=)


Mamma med sina vänner igårkväll.


Busar med Sandra...


...Marlene...


...och farbror Benke =)

Våra vänner räknas som familj!! ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0