Dagarna går

Veckorna går så fort, vi är redan i slutet på oktober. Har man att göra går tiden fort.

I veckan kom Sandra och Eva förbi en förmiddag. Mamma skulle jobba kväll så vi var hemma.
De skulle packa alla Sandras glas. Vi fikade tillsammans innan vi fick bege oss till dagis.

Mamma hade Linda över en kväll men då sov jag redan gott.
Igår kom Marlene över och tittade på Idol med mamma men jag sov då också. Jag missar allt roligt bara för att jag är så trött efter dagis. Mamma och Marlene pratade och skrattade jätte mycket. Men inget som störde min skönhetssömn. De såg även Skönheten och Odjuret och de sjöng med till varje sång =)

Igår fick vi låset bytt i lägenheten. Sandra och Maria har redan fått de nya nycklarna. Sandra var i sjöbo igår på marknad tillsammans med Eva och gammelfarmor. Sandra kom inom på vägen hem och fick sin nya nyckel.
Hon lämnade av 13 par strumpor och en jätte fin halsduk som mamma fick av gammelfarmor. Hon hade köpt det på marknaden.  

Imorse när jag vaknade fick jag komma in till mamma. Vi låg tillsammans och gosade och tittade på barnprogram.

Tråkigt väder idag =/ Blir väl att mamma tvingar mig att se skönheten och odjuret igen!


Hihihi Marlene övar inför framtiden


Jag och Yoda älskar äppel!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0