Eget rum!!!

Jag mår mycket bättre idag. Lite feber imorse men fick alvedon, sov två timmar extra sen mådde jag hyffsat bra.

Mamma har städat hela dagen. Stark som en oxe är hon för att hon har på egen hand flyttat ut Sandras stora säng mm från hennes rum och flyttat in alla mina saker där. Sen möblerade hon om i sitt eget sovrum också!
Det tog hela förmiddagen!

Nu har jag äntligen eget rum igen!! Lycklig av att ha alla mina saker samlade på ett ställe och det är mamma också! Hon var ganska trött på att ha alla mina saker utspridda i hela lägenheten.

Kvällsmat har jag ätit och badat också. Nu sover jag gott i min säng, får se hur första natten i mitt eget rum går. Blir säkert inga problem!

Mamma ska spendera hela sin lördagskväll nere i tvättstugan!! Imorgon tänker vi baka kanelbullar tillsammans och ha riktigt söndagsmys.


Jag i mitt nya rum!


Fullt med leksaker men ska ändå smaka på min tofflor!


Man ser klart och tydligt att det är här Isac bor!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0