Hejdå vagnen!

Igår innan mamma hämtade mig från dagis var hon hemma om. Hon skulle få ut min gamla vagn från förrådet och det var minsann inte det lättaste. Hon fick bära ut hur mycket flyttlådor som helst innan hon fick ut den.

När jag kom hem från dagis stod den i våran hall. Jag hjälpte mamma att putsa till den. Behövdes inte så mycket eftersom den har stått inplastad och det var skönt.

Sen dök Marlene upp. Hon var med och gav mig kvällsmat och badade mig. Sen somnade jag gott i min säng.

Mamma och Marlene gjorde tacos och sen tittade de på idol. När idol precis hade börjat kom det två herrar som skulle hämta vagnen. De hade sett den i vår annons på blocket. Den ena herren skulle snart bli morfar och han var så lycklig. Mamma tyckte att det var jobbigt att sälja min första vagn med tanke på minnen och så. Men nu är där en annan söt liten bebis som säkert kommer sova lika gott i den som jag har gjort.

Innan Marlene skulle gå hem vaknade jag av mardrömmar och var jätte ledsen. Kunde inte somna om, jag bara grät och grät. Mamma provade allt. Jag lyckades nog somna om strax efter 01.00. Vi sov till 9.00 idag och det var skönt.

Helgen bjuder på mer skoj. Hoppas ni alla får en trevlig helg!


En sista bild på min Rolls Royce =)


Marlene badar mig och ser till så jag borstar mina tänder!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0