Lediga dagar är aldrig fel=)

Skönt med helg. Vi njuter av vår tid tillsammans och umgås med så många nära och kära vi bara kan.

Igår kom Sandra förbi och fikade med oss på förmiddagen. Jag skulle på kalas men det blev inställt.
Istället fick jag åka med mamma och Rickard till Vellingeblomman. Farbror blå körde oss dit dock utan sirener=)
Jag och mamma gick i deras spöktunnel men det var så läskigt så mamma vände och gick ut samma håll igen.
Vi gav det ett försök till men vi (mamma) blev så rädda så vi gav upp genom halva!

På väg hem åkte vi inom Zoo giganten. Där fick vi klappa kaninerna mm. Hemma blev det tacogratäng och lördagsmys. Jag hade lite svårt att somna. Kan det ha varit spökrundan? Nej jag är inte lika feg som mamma=)

Idag har vi städat lite här hemma. Vi ska snart träffa Marlene. Kanske får vi äran att träffa Henke idag också, hoppas det! Imorgon är det nya tag med jobb och dagis.


Jag och Stampe


Jag visar Rickard kaninerna


Jag kör polisbil...


...och grävskopa!

En liten film på ngt roligt jag har kommit på =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0