Mår inte alls bra!

Idag när mamma hade tagit sig igenom halva sitt arbetspass ringde min dagis fröken till henne.
Hon bad mamma att komma och hämta mig så fort som möjligt.
Mamma kom inom 13 minuter, undrar hur lagligt hon cyklar=)

När jag kom hem sov jag 1½ timme. När jag vaknade ingen fick jag dricka och tillsammans åt vi lite glass till mellanmål. Men mamma märkte att jag inte var mig själv. Glansig i ögonen, röd om kinderna och ovanligt kelen. Och var va mitt solskens leende som alla är vana vid att se?

Mamma tog tempen på mig och jag hade 39 graders feber. Fram med alvedonen, snuttefilt och napp. Mys i soffan hela eftermiddagen. Som hon har tvingat i mig vätska, raparna står på kö!! 

Inte roligt att vara sjuk. Hoppas nu jag frisknar till snart så vi kan vara tillbaka på jobb och dagis nästa vecka.

En glad nyhet är att från och med måndag börjar mamma sin nya tjänst. Hon kommer jobba mån-fre nu.
Inga helger, inga delade turer men dock lite kvällar mitt i veckan. Inga röda dagar och heliga dagar så som julafton mfl får vara lediga tillsammans!! Kvällarna kommer hon kunna bli av med när hon själv får lägga sitt schema sen. Gissa om vi blev lyckliga??

Trevlig helg alla nära och kära!! ♥


Jag med min fiffiga napp som tar tempen!


En sjuk Isac!


Mina fina skor som jag fick när jag föddes från vännerna i Skottland passar äntligen!
Super tuffa med skottlands flagga och allt!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0