Storebror Yoda

Igårkväll när jag låg och sov badade mamma Yoda. Han blev även fönad, annars fryser han! Klippte hans klor också, då blev han inte alls glad!

Imorse när jag vaknade fick jag komma in till mamma. I hennes säng låg Yoda och gottade sig. Han brukar inte få sova i hennes säng men när han är nybadad och borstad gör hon ett undantag.

Tillsammans hade vi en riktigt härlig stund, mys faktor 100!!!

Yoda tror alltid att han kan bestämma över mig. Tar mina leksaker och kort stubin har han också och vill aldrig att jag ska klappa honom. Han tycker nog att jag är lite hårdhänt. Men jag vill så gärna klämma på honom! Mamma sitter han hos alltid och jag blir lite svartsjuk på dom! Men han tycker nog om mig innerst inne. Ibland när jag minst anar det brukar han springa fram och slicka mig på mitt huvud och sen springa iväg igen=)
Min fåtölj har jag han också fått för sig att det är hans!
Han får gärna sitta i den men han får ju faktiskt flytta på sig om jag vill sitta där!

I övrigt så sov jag som en prins ensam inne på mitt rum!! Söndagen blir lugn, vi ska bara mysa här hemma. Mamma tvättade lakan och en massa annat igår. Idag ska hon tvätta mitt regnställ sen är vi redo för en ny vecka!


Yoda det där är faktiskt min plats!


Flyttar du inte på dig så klappar jag dig!!


Yoda gav med sig men ligger kvar och väntar på att platsen ska bli ledig igen.
Jag har fullt med tandkräm på hakan..bevis på att jag är noga med att borsta tänderna!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0