Sven 50 år!

Igår kom kusin Maria och hämtade oss vid 15.30. När vi hade ställt bilen borta på gunnesbo och var på väg mot Björklunds så mötte vi upp färdtjänsten som kom med gammelfarmor och farfar. Jag fick åka rullstol tillsammans med gammelfarfar=)

Så många vi fick träffat igår! Jag var lite blyg när gästerna kom, alla tittade ju på mig! Men det släppte fram mot kvällen=) Fest blev det med god mat! Jag satt i Sandras knä och åt potatisgratäng med kassler. När det var dags för pannkakor så satt jag i morfar och Jeanettes knä.

Söt som jag är så bollades jag runt hos alla de vuxna. Mamma tyckte det var jätte skönt att få sitta själv och äta i lugn och ro.

Snälla Pernilla körde oss hem sen. Då hade jag redan pyjamasen på mig under jackan. Jag somnade i bilen och sen bar mamma upp mig till min säng. Hon var så trött själv så hon somnade vid 21.15.

Tack för en trevlig fest!


Jag och gammelfarmor


Här sitter jag hos gammelfarfar


Födelsedagsgrisen och faster Eva


Inte så blyg längre =)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0