Veckan som gått

Vi har haft Maria och Noel på besök! Vi åt lunch tillsammans. Lekte och pratade, tog igen lite tid eftersom vi inte har träffats på ett tag. Noel och Isac hade jätte kul tillsammans. De drog fram alla leksaker och slogs om fjärrkontrollen=) Vi fikade med muffins och saft innan det var dags för dom att åka hem. Noel ska bli storebror. Jätte kul att jag ska få en nästkusin till att busa med! GRATTIS!!

Vi lämnade tillbaka gåstolen och gungan som vi har fått låna. Tusen tack för lånet, gåstolen har vi haft mycket glädje av. Nu kan jag ju gå på egna stadiga ben!

Kul att se er..vi ses snart igen!

Vi har varit hemma hos Linda och lekt en dag. Har haft en hel dag med Marlene också.
Hon var här hemma och lekte med mig när mamma tvättade soffan. En dag var jag med Sandra hela dagen.
Hon ville så jätte gärna passa mig på sin lediga dag. Mamma passade på att göra lite ärenden och ta en fika med Marlene i stan. Jag och Sandra cyklade hem till Eva och Sven. Där stannade vi på kvällsmat och när jag kom hem fick mamma natta mig med en gång!

Jag, mamma och Sandra har varit på Röda stugans dagis för att hälsa på. Där har jag fått en plats och ska vara där när mamma jobbar obekväma tider. Personalen där var jätte snälla och det känns jätte bra.
Jag står i kö till att gå där alltid sen. Mycket bättre då det ligger jätte nära mammas jobb och hon kan snabbt ta sig dit om det är något. Men tills vidare får jag gå på två dagis men för mig innebär det bara ännu fler kompisar. Och som personalen sa så vänjer vi barn oss snabbt!

Igår blev jag och mamma hämtade av Jeanette när hon hade slutat sitt jobb. Tillsammans åkte vi till morfar och Jeanettes hus i Kävlinge. Där åt vi äppelpaj med glass och annat gott. Vi fick äntligen träffa deras valp Harton. Han var lite väl busig och stor för mig men vi kommer nog bli goda vänner. När morfar kom hem från jobbet tog mamma tåget hem. Jag sov över hos morfar och Jeanette. Mamma skulle ut och äta och gå på bio. Idag ska jag följa med på höstmarknad i Kävlinge innan jag ska hem till mamma igen.


Noel & jag




Kramas med Maria, ser ni att min hylla med leksaker nästan är tom!


Jag med min nya boll som Marlene har köpt till mig! Tack tant Marlene!!!


Kollar på Jeanette när hon tränar Harton.


Titta Tjorven finns visst på morfars TV också!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0