Vänner delux =D

Hela helgen har vi träffat våra vänner.

Lördagen städade och tvättade vi. Sen satte mamma mig på cyckeln och stack till affären. Där sprang vi på Lina, hon jobbar ju där =) Kul att se henne!!

Vi handlade mat och gick inom blomsteraffären. Där fick jag vara med och välja påskris. Köpte även en liten kruka med påskliljor. Väl hemma igen fick jag hänga upp små ägg i påskriset, det var jätte kul!
Tack snälla gammelfarmor och farfar för påskpengen vi fick!!

På kvällen cycklade vi hem till familjen Rohman/Nilsson. De bjöd på en mycket smaskig middag. Jag och Tiddi lekte, dansade och tittade på film hela kvällen lång. Andy var lekledare hela kvällen =)
När vi kom hem somnade slocknade jag med en gång och sov till kl 8.00 idag. Mamma fick en härlig sovmorgon!

Idag kom kusin Maria på besök. Hon passade mig undertiden mamma tog en lång dusch. Det uppskattades! Efter lunchtid kom vår vän Maria hit. Tillsammans med henne promenerade vi ner till stan i solskenet. Vi tog sen bussen till staffanstorp. När vi klev av bussen i staffanstorp så mötte vi upp Malin, Max och Matilda på vägen.
Vi gick sen till en lekplats nära familjen Glans hem där vi hade picnic som Malin hade ordnat.
När solen gick i moln gick vi alla hem till Glansarna. Där lekte vi barn och när Mikael kom hem grillade vi korv och åt gott. Sen körde snälla Malin mig, mamma och Maria hem.

Nu sover jag gott, imorgon är det en ny vecka igen. Helgerna går så fort. Påsken ska jag fira tillsammans med pappa. Men jag och mamma myser till det i veckan. Har inte sett ngt påskägg men mamma har nog gömt det väl =)

Tack alla nära och kära för en underbar helg!!


Gullungar!


Tddi flyger flygplan med mig =D


E vi inte fina?


Klär påskriset


Picnic ute i staffanstorp


Matilda (redan 7 månader gammal) är sugen på mitt kex =)


Leker på Max rum.


Jag och Matilda


Jag och grillmästaren Micke


Jag, Matilda och Max.

Här kommer ett litet videoklipp på mig och Tiddi där vi dansar till Carola =)

                      


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0