Isac dagen!

Igår blev det ingen visit hos Tessan, Micke och Nathalie. Tessan mådde inte bra =( Hoppas att hon mår bättre nu!

Istället åkte vi till Trelleborg. Vi körde inom biltema på vägen. Pappa Olas tempel =P
Trots en mycket stadig frukost började jag ropa att jag var hungrig när det doftade korv i korvkiosken precis utanför kassorna. Så korv fick det bli =D

I Trelleborg hälsade vi på Lisa, pappa Olas mamma. Hon hade en liten undulat som var spännande att titta på. Sen hade hon en hel låda med leksaker som hon plockade fram till mig. Vi fikade och jag lekte på golvet med alla leksakerna.

Sen körde vi vidare hem till Olas syster Tina och hennes familj. Så glad jag blev över att få träffa Linus och Albin. Jag tjatar då och då om att få träffa dom. Vi har ett foto på dom hängandes här hemma och jag pekar ofta på fotot och säger "Linus och Albin"!!! =D
Vi lekte och lekte. Stannade och åt kvällsmat. Sen var det tid för oss att åka hem. Jag var trött och vi hade en bit att köra hem. Albin gav bort sitt leksaksgarage till mig. Han såg hur glad jag var för den och han lekte inte med den längre. Så snällt och så glad jag blev!! 
Mamma lyckades hålla mig vaken hela vägen hem i bilen. Jag fick leka med hennes iphone. Hon har massor med "Isac appar" i den som jag själv kan klicka mig fram i. Roliga barnappar med djur och annat skoj.

Idag har vi jobbat/varit på daigs. Det är ISAC DAGEN idag dvs jag har namnsdag. Inte nog med det.
Idag är det exakt 3 år sedan mamma fick se en glimt av mig för första gången, ultraljudet =D Hon minns än idag precis vilken magisk känsla det var. Och hur glad hon blev över att hon väntade en pojke. Precis vad hon önskade sig även om hon hade blivit glad för vem som helst med 10 fingrar och 10 tår =D

Ikväll har vi tänt fjärde ljuset. Det missade vi igår eftersom vi inte var hemma. Efter badet blev det lala pudding med vispgrädde i soffan för att fira min namnsdag. Ett litet paket låg under granen till mig, en namnsdagspresent. En liten lastbil =D

Jag är en mycket speciell gosse, för till mig kommer tomten redan om 4 dagar ;) 



Namnsdagspresenten =D


Ahhh en leksak!!! =D Och bakom mig står mitt fina leksaksgarage från Albin!


Serverar mig själv lala pudding. 
 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0