Kärlek!!!

Mamma har fått klara sig utan mig i hela 5 dagar! Så länge har hon aldrig varit utan mig. Hon har lyckats få tiden att gå med jobb o vänner.

Jag har haft det bra hos pappa. Vi har varit väldigt förkylda. Mammas hosta vill inte heller ge sig. Men vi mår bra i övrigt.

Mamma har varit ledig i helgen. I fredags hade hon lite tjejkväll här hemma. Morfar ringde sitt vanliga veckosamtal till mamma. De pratade så länge så hon blev försenad att göra sig i ordning inför tant träffen=) Senare på kvällen åkte hon hem till Rickard i Malmö.

Lördag kvällen spenderade hon med tant Sandra. De åt godis och tittade på Långben the movie =D De skulle se melodifestivalen men båda två somnade på soffan.

Söndagen tvättade mamma och städade här hemma. Linda gjorde ett kort besök.

Igår jobbade mamma kväll. När hon kom hem från jobb väntade alla hjärtansdag presenter från Eva, Sven, Sandra, Maria, morfar och Jeanette till oss.
En nalle/apa till mig och en söt liten ljusstake till mamma. Tack snälla ni!!!
Sandra hade skrivit så fint till mamma på spegeln i badrummet=) We love you too!
Rickard kom och firade alla hjärtansdag med mamma. Han gör henne lycklig!

Idag kom mamma och hämtade mig på dagis. Hon fick tårar i ögonen, hon kunde verkligen känna hur mycket hon hade saknat mig! Jag var glad att se henne också. Tillsammans gick vi hem och firade en lite försenad alla hjärtansdag. Middag, tända ljus, bad och en massa mys innan jag slocknade för dagen.


Mamma och tant Linda.


Tant Maria och mamma i köket, mamma har tant Marlene i luren=)


Jag kör runt min alla hjärtansdag nalle i gåvagnen.


Inget fel på aptiten=)


Mammas kärlek


Ljusstaken till mamma och två kort till oss båda.


Ser ni inte vad Sandra har skrivit till mamma?

; Du är vacker på insidan precis som du är på utsidan.
Du har ett stort hjärta. Du är en underbar syster, och mor till ditt barn.
Love you.

Älskar sig sis!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0