Looking back on year 2010


Vi flyttade ifrån vårt hem på jägaregatan 92..
och flyttade in i mammas flickrum under en kort tid.


Jag, mamma och Yoda flyttade in hos Sandra på trastvägen.


Vi har fått nya vänner, en speciell..farbror Benke!


Vi firade min ett års dag.


Vi sa adjö till Leo som hittade ett nytt fint hem.


Jag, mamma, Yoda, Sandra och hennes vovve Rossi flyttade till Örnvägen 68.


Vi hade en underbar sommar.
Solade och badade mycket. Träffade vänner och familj nästan varje dag.


Mamma träffade Rickard.

 
Jag lärde mig att gå!


Vi firade mammas 26 års dag.


Jag började på måsens förskola/röda stugan och mamma började
jobba igen efter över ett års mammaledighet.


Sandra flyttade ut och jag fick eget rum.


Vi firade jul med hela högen Haraldssons och Björklunds=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0