Nyårsafon 2010/2011

Igår firade vi in det nya året. Vid 20.00 hade alla gästerna kommit. Marlene, Maria, Vicke och Henke. Katha skulle också komma men blev tyvärr sjuk. Marlene hade en julklapp med sig till både mig och mamma. Mamma fick jätte fina morgontofflor, hon blev jätte glad. Men gladast blev nog jag. Jag fick en brio tågbana!! Tack snälla tant Marlene!!

Snälla faster Eva hade gjort all mat till oss, det var bara till att värma upp. Innan vi satte oss till bords så tittade vi självklart på grevinnan och betjänten.

Vi åt en mycket god middag. Jag hade jätte roligt och charmade alla som vanligt. Efter maten blev det ostbricka och annat gott. Jag fick smaka lite av varje. Inte ville jag gå och lägga mig. Jag sprang runt i min pyjamas fram till 23.00 innan jag gick med på att somna. Jag hade ju så roligt. Dansade hela kvällen med allesammans.

Jag vaknade inte under smällandet på tolvslaget. Så det firade mamma ifred med sina vänner.

Alla gick hem sen utom Henke som fick sova på soffan. Jag och Yoda fick sova inne hos mamma då jag vaknade till för att allt blev tyst.

Imorse när jag och mamma steg upp så var farbror Benke redan vaken. Vi åt frukost tillsammans. Vi lekte hela förmiddagen. Under dagen sen tittade vi traditionellt på Ivenhoe och åt chokladpudding. Sen åkte Henke hem och jag tog ett bad och nattades.

Tack för en trevlig nyårsafton!




Här görs ett konstverk=)


Min fina julklapp från Marlene.


Jag, mamma, Marlene och Yoda.


Här tittar jag på grevinnan och betjänten.


Alla vid bordet.


Jag och farbror Benke.


Äter chips och annat gott för fullt och Yoda vet som vanligt vem han ska vakta=)


Jag och mamma ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0