Vecka 1

Då har vi snart klämt första veckan på detta året. Jag har varit på dagis som vanligt när mamma har jobbat. Ingen röda stugan eftersom mamma har jobbat dag och det har varit skönt.

Jag har varit mycket trött när mamma har hämtat mig på dagis. Det är precis så jag hinner ta ett par tuggor av kvällsmaten och bada innan jag slocknar.

Idag är en röd dag så mamma har varit ledig från jobb. Vi har varit mycket trötta idag. Det har bara varit mys här hemma. Tittat på film och läst böcker. Inte för än på eftermiddagen piggnade vi till. Mamma satte igång en maskin tvätt nere i tvättstugan sen städade vi mitt rum. Plockade ner allt från hyllorna och ställde tillbaka allt snyggt igen. Jag var nog inte till så stor hjälp för allt mamma ställde på hyllorna ville jag ta ner igen och leka med=)

Nu har jag åkt till pappa. Mamma får äta kvällsmat själv idag, eller ja hon har ju Yoda.

Jag kommer hem igen lördag kväll.


Marlene var på middag här i söndags.


Jag och mamma kan verkligen kela!


♥ ♥ ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0