Yoda 6 år

Helgen spenderade jag hos pappa.

I fredags var mamma och Ola på sjöbomarknad. De hälsade även på min gammelfarmor och farfar. På marknaden köpte mamma strumpor till sig själv och till mig. Jag fick strumpor med katter på och jag älskar dom!

På lördagen var mamma och Ola på släktkalas. Olas kusin Nathalie fyllde 20 år och hela tjocka släkten var där =).

På söndagen var de på överskottsbolagret och köpte hundmat till Yoda. Sen åkte de hem till Ola och tittade på film.

Yoda fyllde år nu i helgen, han blev hela 6 år!! Mamma och Ola firade honom med ett hav av köttbullar.
Yoda sprang runt i lägenheten och la dom precis överallt =) Han är mer en liten hamster än en hund.  

I måndags kom mamma och hämtade mig lite tidigare på dagis. Vi gick hem och fikade och började med maten, sen kom Ola och tillsammans åt vi kvällsmat. Vi körde sen ut och tittade på en lägenhet. Där bodde en liten flicka och jag ville hemskt gärna stanna och leka med henne och hennes leksaker =) Lägenheten var jätte fin men kontraktet gick till någon annan med längre kötid. Vi letar vidare ;)

Igårkväll efter mat och bad kröp jag ner i soffan med mamma och Ola för att titta på barnprogram.
Då dök kusin Maria upp. Hon hade en helt paket med festis till mig från familjen Björklund. I förrgår var hon här med en hel påse nybakta kanelbullar från Eva. Tack så jätte mycket!! Snällare människor får man leta efter!!

Maria och Ola busade med mig undertiden mamma sprang ner i tvättstugan. Märkte inte ens att hon försvann =)

Imorgon är det äntligen fredag. Mamma ser så fram emot sin helg med Isac. Som vi ska mysa och leka tillsammans!!


Nathalie öppnar sina presenter.


Yoda 6 år ♥


Världens finaste..


...påg ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0