Tosselilla

I fredags var vi hemma hos mammas arbetskamrat Tobbe. Vi grillade och lekte med barnen hela eftermiddagen och kvällen. Tack för en mycket trevlig eftermiddag och kväll!

I lördags fick jag följa med och fira morfar Sigges 80 års dag. Eftersom jag var så trött när jag kom hem så ställde vi in det lilla kalaset som vi skulle haft på kvällen. Men här stod paketer och väntade på mig när jag kom hem.

Idag åkte vi till Tosselilla. Mamma hade ordnat biljetter dit som en överaskning till mig på min 2 års dag. Jag, mamma, Sandra och Maria åkte dit. Så roligt vi har haft det! Åkt karuseller, badat, tittat på djuren, åkt båt mm.

På vägen hem åkte vi inom sjöbo och åt kvällsmat hos gammel farmor och farfar. Kul att se dom!

Nu är denna omgången semester slut! Ska bli skönt att komma igång med jobb och dagis igen. När mamma nattade mig ikväll sa hon att imorgon är det dagis. Då gav jag henne världens leende och nickade på huvudet. Jag har mycket roligt på dagis och mamma är så glad att jag trivs bra där.


Hemma hos Tobbe och grillar.


Väntar på att maten ska serveras =)


Åker tekopparna med Sandra & Maria på tosselilla.


Åker tåg med mamma..detta var så roligt så jag skrek och klamrade mig fast när det var dags att stiga av =)



Jag och mamma i båten, Sandra och Maria trampar =)


Vi 4:a på tosselilla ♥


Badar! Jag fick inviga mina nya badshorts som var en av presenterna från fam. Björklund!


Letar guld tillsammans med Sandra


Jag och dino =)


Kvällsmat i sjöbo ♥







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0