Jag kan sjunga =)

I lördags fick jag följa med hem till familjen Ahlgren. Där stannade jag till söndag. Lekte och hade skoj med dom.

På söndagen när jag kom hem igen var Linda och Tiddi redan på plats hemma hos oss. Jag blev jätte glad att se Tiddi. Vi gick ut på lekplatsen. Vi lekte och sen bjöd Linda oss på fika. Sen dök Ola upp. Jag och Tiddi busade med honom undertiden mamma och Linda ordnade kvällsmaten. Vi startade elgrillen för första gången detta året =)
Efter maten gick Linda och Tiddi hem. Mamma diskade och jag och Ola hjälptes åt att plocka undan på mitt rum.
Efter mitt bad fick jag mysa med Ola i soffan en stund innan det var dags för nattning.

Igår kom Sandra och hämtade mig tidigt från dagis. Jag fick följa med henne och bada tillsammans med Samantha och hennes dotter. Jag hade jätte skoj!! Vi ringde mamma från badet och mamma kunde verkligen höra hur glad jag var =)


Mamma ♥ Isac


Mys med Ola


Leker med Tiddi ute på gården.

Ni bara måste titta på videoklippet...jag kan sjunga ;)

                          


Kommentarer
Lina

så duktig han har blivit....=)nästa gång blir det småstjärnorna=)

2011-07-04 @ 08:01:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0