My first haircut.

Veckan har varit som vanligt så här långt.
Skrivit in oss på vårdcentralen i Eslöv alla tre har vi gjort :) Fick misstanke om att jag hade ont i mitt öra. Dagis ringde och Ola körde ifrån jobb och hämtade mig. Mamma hade kris på jobb där det redan fattades tre personal. Senare på eftermiddagen körde vi till Eslöv och mötte upp mamma som kom med tåget. Sen åkte vi tillsammans till doktorn. Doktorn kikade i mitt öra och i min hals. Klämde här och där och jag satt tyst och snäll. Men det var falskt alarm. Doktorn kunde inte hitta något. Lite röd i örat som man kan bli under en förkylning och lite förkyld är jag ju. Nu är vi i alla fall inskrivna där och jag var tillbaka på dagis igen nästa dag. Är det inte det ena så är det det andra.

Nu har mina babylockar åkt =D Stor pojke nu ju men mamma tyckte det var lite jobbigt hos frissan. Hon såg sin lilla bebis försvinna för varje klipp frisören gjorde. Vips så va Isac en stor gosse :) 

Jag var inte helt sammarbetsvillig heller. Var mycket misstänksam mot frisören. Men när jag fick låna mammas iphone så försvann jag in i den och frisören kunde fortsätta med sitt arbete. Satt i mammas knä dessutom =D
Ola kom in hos frissan när vi började bli färdiga. Han tyckte också att mitt första klipp var STORT =D

Denna helgen ska jag vara hos pappa. Mamma och Ola ska passa på att träffa vänner och bara njuta av att all stress är bortblåst =)


Före =)

och efter!! Stora gossen Isac!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0