Costa del Sol - Nerja

Nu har mamma kommit hem från Spanien. Mamma har saknat mig så det har gjort ont i hjärtat. Men koppla av, sola, bada och äta god mat har hon gjort i alla fall =). Hon har ringt hem ett par gånger och pratat med mig. Men det har inte gått någon nöd på mig. Jag har haft det hur skoj som helst!
Det var pappas helg med mig men mamma fick hem mig redan idag eftersom hon hade saknat mig så mycket. Det tackar hon för!!

Mamma och Ola har haft det helt underbart tillsammans. Trevliga människor runt om kring sig. Underbart vackert ställe och huset vi bodde i kunde inte varit härligare. Vissa kvällar har dom stannat kvar i huset och grillat tillsammans med dom andra. Men ett par resturang besök har de hunnit med.
Tack till alla er som la bidrag till mammas resa, tack vare er har hon kunnat lyxa till det lite mer :)

Ola som har varit i Spanien tidigare har varit mammas guide. Han har tagit ut henne på en lång promenad.
En dag lånade vi bilen och då körde han henne till cueva de nerja. Det var en stor grotta man kunde gå ner i.
Den upptäcktes 1959. Man tror att den var bebodd 25.000 år f Kr. Den var mycket imponerande att se.
Men mamma hade lite svårt att njuta där nere. Mycket folk och branta trappor. Hon hade mest bry över att hålla koll på Ola när han stod för nära någon kant =)

Ola är kvar i Spanien en vecka till och mamma saknar honom redan! Igårkväll fick jag se Ola i alla fall. Han och mamma videosamtalade och jag pratade också med honom. Sen fick jag sova i mammas säng hela natten bara för att det är så mysigt =)

Måndag är det dags för jobb igen efter tre veckors semester. Känns lite segt. Mamma har verkligen hunnit vänja sig vid att ha sovmorgon denna veckan i Spanien =) Men det ska bli skönt att komma igång med vardagen igen.

Vi har fullt upp med att packa färdigt inför flytten. Tiden går så fort. Idag ska vi ta emot en massa folk som ska komma och titta på lägenheten här. Nu börjar det verkligen kännas att vi inte ska bo kvar här på Örnvägen.

Skönt ska det bli när vi har kommit till ro och kan lägga allt detta bakom oss.

Huset i Spanien.

Stranden

Mamma och Ola på europabalkongen.

Mamma dyker i poolen =)

Full rulle nere i stan första kvällen, det var turistens dag.

Här gick mamma och Ola förbi på en promenad en dag. Så vackert de hade lagt stenarna på marken.

Mamma och Ola tar en pause efter en lång promenad i värmen =)

Mamma njuter till max...suger in nya krafter inför hösten =)

FLOWERS

Bild tagen inne i Cueva de nerja.

Nere vid stranden.

En butik som bara sålde vita kläder!

Mys i värmen =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0