Let it snow

Idag körde min älskling iväg på lunchen för att köpa en pulka till vår lille påg. Isac har ju tjatat på just pappa att han ska köpa en så han kände ju lite press haha.

Att få tag i en pulka var inte det lättaste. De var slut på många ställen. Men till sist fick han napp.

Jag och Ola bestämde att vi skulle mötas upp på dagis och överraska Isac med hans pulka. När jag kom dit stod både Yoda och pulkan ute vid dagisgrinden. Ola hade redan gått in och fått på Isac hans overall mm.

Isac blev glad att se oss båda. Det är inte ofta vi båda två är på dagis samtidigt.

Så glad Isac blev när han fick syn på pulkan!! Han åkte hela vägen hem. När vi kom in genom dörren fick Ola den största kramen och Isac tackade så mycket....det är då det är så värt det!! Ungar är underbara!!

Idag fick vi hem dagisfotona. Så fin han är. Gruppfotot är redan inramat och står på sin plats inne på hans rum. Släkten behöver inte oroa sig..vi har ordnat många foton så de räcker till er alla :)

Detta är ett litet testinlägg. Första gången jag bloggar från mobilen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0