"Heart of stone"

Ikväll har vi haft Sandra och Alexander hos oss på middag.
 
Så underbart att få träffa Sandra. Ses inte alls lika ofta längre sen vi båda flyttade på varsitt håll.
Men nog minns vi tiden på trastvägen/örnvägen som igår. Och även om det går ett tag mellan gångerna så plockar vi direkt upp där vi lämnade saker sist.
Sandra jag kommer aldrig glömma allt du har gjort för mig och Isac. ♥
 
Family ♥
 
Mitt lilla stenfat..Ljusstaken av sten har jag fått av hela familjen Haraldsson/Björklund i alla hjärtansdagpresent en gång ♥. Alla stenarna med text fick jag av Sandra när jag låg nere på botten och behövde ett par stärkande ord ♥ Alla de små stenarna har jag och älsklingen plockat på en strand i spanien ♥
Den stora stenen i mitten har mina pågar plockat till mig på en strand i Smygehamn.♥ 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0