Poo poo in the potty!!!!

Wohhooooo vår gosse har äntligen bajsat på toaletten!! No more blöjor!!! Vi är så stola över honom. Vilken kamp det har varit med bajseriet. Han har ju länge kissat på toaletten men bajset har det varit problem med efter förstoppningar och onda cirklar i följd ut av det!! Men nu så, hipp hipp hurra!!!
 
Isac blev själv så stolt över sig själv, gullungen!! Han blev ju lovad ett paket den dagen han lyckades så det fick vi ju hålla.
 
Igår körde vi till Toys R Us och där fick han själv välja ut ett leksakståg och en båt till att bygga på sin briobana.
Gud va många saker jag kunde tänka mig till honom i julklapp detta året, det ska bli så roligt.
Nu väntar jag bara på att en massa beställda små paket ska trilla ner i brevlådan så jag kan göra hans paketkalender komplett!!
 
Efter Toys R Us körde vi hem till Tina, Kenneth, Linus och Albin. Isac passade på att inviga att bajsa på toaletten borta för första gången också :) Barnen lekte hela eftermiddagen innan vi alla körde hem till Kaj.
Jag stannade med barnen uppe i Kajs lägenhet undertiden Ola och resten av släkten gick och tände ett ljus för Lisa i kyrkan.
 
Efteråt gick vi alla på resturang och skålade för Lisa. 
 
I onsdags var det exakt ett år sedan min älskade farfar lämnade oss. Vi tände ett ljus här hemma för honom och jag fick pratat med både pappa och farmor på telefon vilket var skönt. För i saknaden av en annan får vi glädjas åt dom vi har ♥
 
:)
 
Barnen har en egen entre till sitt "tempel" toys r us :)
 
 
Detta fina armband låg och väntade på mig här hemma när jag kom hem sent från mitt
kvällspass på jobb i torsdags. ♥
 
Isac på dagis.
 
Husets pumpa för detta året.
 
 
Isac och Albin bygger tågbana.
 
 
 
♥Farfar
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0