Vi lever!

Hej hopp i löven :) Jag har inte glömt bloggen men det har verkligen inte funnits tid över till den på länge.
 
Isac har bytat rum med oss och vi har målat om i båda rummen.
Fint blev det. Så mycket lite färg kan göra. Vårt rum som Isac har tagit över var tidigare beige och Isacs rum var grönt. Nu är båda rummen vita. Det ser så mycket fräschare ut.
 
Jag och Ola har skaffat ny sängram med matchande sängbord och klädskåp. Jag älskar det!!
 
Nästa projekt bli vardagsrummet. Vi tar en liten pause i målandet nu annars kräks vi på det ;p men det ska iaf bli färdigt innan första advent och julsakerna åker fram.
 
Hösten är här och det går mot vinter. Det har börjat bli riktigt kallt ute.
 
Det får bli allt för denna gången men lovar att uppdatera snart igen. Lägger in lite bilder från mobilen...
 
På svärfars 70 års kalas ute i Smygehamn.
 
 
 
 
Jag och min solstråle ♥
 
En bild tagen vid läggdags en helt vanlig kväll :)
 
Härlig höstdag!
 
Mopperun i Östra Grevie.
 
 
Mina pågar gräver ett hål tillsammans ;)
 
Isac använder sin bobbycar som sparkcykel..det går riktigt fort så det är hjälm på alltid!!
 
Ja jag har skaffat glasögon eller som Micke säger; stänkskydd :D
Ser riktigt dåligt och de ska sitta på alltid men det är lite si så där med det men jag försöker vänja mig!
 
Mitt andra par glasögon, skönt att ha två att variera sig med.
 
Isacs nya rum.
 
 
Mitt och älsklingens nya rum.
 
 
Mina 3 hjärttavlor som jag har fått i present ut av Ola vid olika tillfällen, hänger perfekt ovanför sängen ♥
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0