Grillat är godast!

Familjen har haft en härlig söndag tillsammans. Förmiddagen gick snabbt åt till en massa måsten.

Jag hade ett litet avbrott när farmor ringde och vi fick en trevlig pratstund tillsammans.

När Isac vilade middag och städet var avklarat tog jag en kopp kaffe ute i solen på trädäcket, härligt!

Ikväll firade familjen sin 2 års dag med att starta grillen. Isac lekte i trädgården med sina spannar och spadar och hjälpte pappa att grilla. Jag höll mig mest i köket och ordnade med tillbehören till middagen.
Mums va gott det blev. Isac åt också så det stod härliga till, det är extra gott med mat på en pinne :)

Det märks att Isac har haft en vilodag idag. Bara slöat och vilat middag på det för jag trodde aldrig att han skulle somna nu ikväll. Och så ligger han bara och vaktar mig hela tiden så jag inte lämnar rummet. Nu sover han gott iaf och imorgon blir det frukost bara han och jag sen väntar en liten utflykt.

Jag är en riktig rutinmänniska, det är då jag mår som bäst. Så jag ska precis som när jag jobbar lägga fram kläder till imorgon. Gå upp innan pågarna imorgonbitti för att duscha och ta en kopp kaffe annars kommer jag må helt konstigt :) ja jag är konstig :p

Nu ska jag borta tänderna och krypa ner till min älskling. TV:n får jag ha för mig själv för Ola har tagit jobbdatorn med sig till sängen och pluggar på något inför jobb imorgon.

Natti natti bloggen :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0