Helg!

Nu har jag äntligen slutat jobba! Dagen har gått fort. Städade hela förmiddagen och jobbat hela eftermiddagen fram till 21.10.

Lagom sliten är jag nu. Isac var också helt slut när älsklingen hämtade honom på dagis idag. Han hade inte velat vila middag på dagis. Ola hann inte köra mer än i 2 minuter så hade plutten slocknat i bilen.

De körde och handlade lite smått och gott i mataffären. Isac hade pekat på flingor men fick som svar att det hade vi redan hemma. Isac blev arg och han gav sig inte, han skulle ha flingor! Ola ringde upp mig på jobb och Isac vann striden för mamma kunde bekräfta att han faktiskt hade rätt. Vi behövde flingor haha älskade påg.

Isac piggnade nog till framåt kvällen. Ola skickade en bild på en glad Isac som smaskade i sig McDonalds mat.

Har även läst på Facebook att de två hade laddat upp inför en grabbkväll tillsammans och att de var glada över att komma hem till ett nystädat hus. Allt för mina älsklingar.

Nu bär det av hemåt sen är det officiellt helg för mig med! Sista arbetskvällen avklarad wohooo!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0