Klipp klipp klipp

Igår var jag hos frissan. Skönt att bli ompysslad. Efter ännu en natt med dålig sömn höll jag nästan på att somna i frisörstolen!

På eftermiddagen åkte familjen och veckohandlade. Hemma igen gjorde älsklingen varm smörgåstårta, mums!! Sen blev det fredagsmys i soffan med lets dance :)

Idag efter frukosten åkte Ola iväg på sin nya mc för att lämna den på service i Malmö. Längesen man såg honom i skinnställ på sin mc..blev ju nästan nykär på nytt haha.

Vid 11.00 tiden tog jag och Isac tåget in till Lund. Där mötte Ola upp oss på stationen. Tillsammans gick vi till Hercules hår och där fick pågarna klippa sig samtidigt. Isac satt så snällt och stilla. Fick en klubba av frisören för att han var så duktig. Nu har hela familjen bytat till sommarpäls :)

Lunch på stan blev det efter frissan. Sen gick vi till mitt jobb för att hämta min cykel som jag fortfarande hade ståendes där. Vi gick självklart in och sa hej till alla. Två veckor har gått fort, känns som det var igår jag tömde mitt skåp. Kul att se alla igen.

Nu har jag äntligen min älskade cykel här i Stehag. Den får bli skrubbad i veckan. Hjulen behöver pumpas mm, det får älsklingen hjälpa mig med.
Sen har jag lovat Isac en tur med den. Får väl hämta honom på dagis med den en dag sen :)

Ikväll blir det mamma och Isac mys.
Ola lämnar oss för lite egentid med sin bästis Jim :) Älsklingen har sett till så att jag har det riktigt bra här hemma ikväll utan honom med olika chick flicks :)

Trevlig helg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0