Onsdag

Hela förmiddagen låg jag och Isac på soffan. Jag sov inte mycket inatt så jag tog igen en del sömn på soffan under förmiddagen. Isac kom in till oss vid 01.00 inatt och hostade non stop. Hostmedicin och vatten hjälpte inte. Så frustrerande. Ola som verkligen behöver få sova eftersom han ska upp och jobba gick in och la sig i Isacs säng. Där hade han sovit riktigt gott sa han.

Isac är inte det minsta sjuk. Lite snuvig bara men hostan är som bortblåst under dagtid sen kommer den som ett brev på posten så fort han går och lägger sig :S

Efter lunch piggnade vi till. Då gick vi ut i trädgården. Isac lekte med vatten och båtar. Jag fick ett trevligt samtal från Linda och vi pratade en lång stund.
Vi hade egentligen bestämt träff idag men ingen av oss orkade!

På eftermiddagen fikade vi ute i trädgården sen gick vi en låååånggg promenad runt Stehag tillsammans med Yoda. Han fick springa fritt ute på ängen och det verkligen lyser om vår älskade vovve då. För att inte tala om hur mycket han njuter av att kunna springa in och ut till trädgården när här står öppet.

Efter den långa rundan lämnade vi Yoda här hemma och gick bort till lekplatsen. Där stannade vi en timme sen var det tid att gå hem och börja med kvällsmaten. Den har vi ätit ute i trädgården idag, härligt!

Inatt måste vi sova gott efter all den friska luften vi har fått idag.

Nu är vi åter tillbaka i soffan. Snart börjar djursjukhuset på TV:n wohooo :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0