Påsken har åkt ut!

Ännu en arbetsdag avklarad. Underbart väder ute. Alla barnen var ute på dagisgården och lekte när jag kom för att hämta Isac. Han låg på alla fyra och ritade med kritor på asfalten.

Det är så roligt! Utomhuskritor måste jag handla hem! Så vi kan dekorera hela området här hemma :)

En glad nyhet idag är att vi får ha Isac hela denna helgen fast den inte är vår egentligen. Vilken lycka!!

När jag och Isac kom hem idag låg sär ett litet paket i brevlådan. Bebbs sparkdräkt från lundmyr hade kommit. Isac frågade vad där stod på den och när jag sa att det stod busunge så skrattade han gott!

Isac hjälpte mig att plocka ner påskriset. Det tog sin lilla tid men skönt att få undan det. Det andra påskpyntet gick snabbt att samla ihop då det inte var så mycket. Påskliljorna får stå kvar. Får väl plantera ut dom i trädgården sen.

Ett stort grattis till min älskade pappa på hans födelsedag idag. Solen är det bästa han vet och den har verkligen strålat för honom idag.

Fredag imorgon! Jag jobbar 14.00-21.10. Isac får spendera fredag kväll med pappa. Det blir mitt sista kvällspass på väldigt väldigt länge! Nästa vecka är min sista vecka på brunnslyckan innan mammaledigheten och då jobbar jag dag hela veckan. Det känns så konstigt och overkligt, kan inte alls ta det till mig.

Nä nu börjar maten bli färdig här!!



Kommentarer
Sessan1

Låter ju som ni har det hur mysigt som helts.
Det med instagram, det står bara att jag har för lite minne. Får också be min gubbe om hjälp med det.

Det är tyvärr bara så där här. Efter allt som har hänt.

Hur är det själv? Vad bjuder helgen på?

Kramis

Svar: Ja lite ut av det jag har läst på fb så har jag förstått att du har varit sjuk. Vad va det för skräp du fick och är det inte bättre än?
Själv ligger jag hemma och försöker återhämta mig från kräksjukan. Trodde eftersom våren är på gång och vi är inne i april att jag hade klarat mig detta året men ack nej.

Ha en bra dag!

Kram
Camilla Haraldsson

2013-04-05 @ 00:29:49
URL: http://sessan1.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0