Skynda dig mamma!

Imorse var rutinerna helt upp och ner. Jag lämnade Isac på dagis! Har inte hänt sen vi flyttade hit typ.
Även fröknarna skojade om det när vi steg innanför dörrarna på dagis. Är det du som har stigit upp tidigt idag? De skulle bara veta att jag alltid är uppe 2 timmar tidigare än pågarna :)

Ola började tidigare idag och jag går ju hemma så därför blev det så idag.

Så fort jag, Isac och Yoda steg utanför dörren imorse så började det regna.
In igen och byta till regnkläder mm.
Det var så ruggigt ute att jag hade helst bara gått in igen. När vi hade lämnat vår gata kom min gravidhjärna ihåg Isacs skor!! Vi fick vända med vagnen och gå och hämta dom. Han kan ju behöva annat på fötterna än gummistövlar under dagen.
Isac trodde nog att mamma försökte slippa gå till dagis för han sa; "mamma kom nu, jag missar ju frukosten". Haha gullunge.

Önskar er alla en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0