29 år

Igår fyllde jag 29 år. Ni som alla känner mig vet att jag inte tycker om att fira min födelsedag med pompa och ståt.
 
Jag firar helst min födelsedag tillsammans med min familj och låter dagen vara någolunda lik alla andra dagar.
Precis så fick jag det igår. Jag, Isac och Julia hade en lugn och stillsam dag tillsammans. Älsklingen kom hem på kvällen och kliade mig på ryggen :)
 
Men jag vill tacka er alla som gratulerade mig. Alla telefonsamtal, sms, kort i brevlådan och hälsningarna på fb värmde gott ♥

Nu sitter jag och ungarna och väntar på att pappa ska komma hem. Hela familjen ska till Trelleborg ikväll för att fira Linus födeledag. Imorgon kväll ska vi på kalas igen. Då är det min vän Malin som ska fira sin 30 års dag och då ska morfar passa Isac ♥ Julia får följa med på festen för hon kan inte äta morfars spagetti och köttfärssås ännu :)
 
Trevlig helg allesammans!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0