Årets varmaste dag!

Olidligt varmt det har varit idag. Och vad bestämmer sig denna tokiga familjen sig för att göra på årets varmaste dag? Jo städa! Inte att rekommendera.

Det var inte planerat, det bara blev så. Julia bajsade imorse så det kom utanför blöjan och det resulterade i att bädda rent i vår säng. Och sen var tvätteriet här hemma igång.

Jag satte mig och sorterade bland Isacs alla pennor. Slängde de som var dåliga osv. Sen var jag igång och kunde inte sluta. Nu är här rent och fint hemma. Härligt!

Älsklingen åkte till mataffären när jag dammade. När han kom hem hade han inte bara matkassar med sig utan även en högtryckstvätt. Den behöver han till sin cross men den var visst bra till annat också. Tex våra plattor ute i trädgården. De ser ut som nya nu! I love the högtryckstvätt!!! :)

Ikväll har vi grillat lax! Jag bad Ola ringa till sin pappa och få receptet på hans romsås. Ingen kan lax med tillbehör som svärfar!! Det blev den godaste middagen på länge! Och jag är så glad att älsklingen har lärt sig tycka om lax. <3

Nu har vi precis kommit in från en kvällspromenad med Yoda.
Välförtjänt soffläge och godiskräng nu!

 

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0