Bad

Efter frukosten idag fick Isac göra ett val. Busfabriken eller Högevallsbadet? Han valde klart att åka och bada som är den stora favoriten.

Isac fick badat tillsammans med pappa inne på äventyrsbadet i nästan 2 timmar. Jag höll mig på land med lillasyster. Hon sov gott i vagnen hela tiden. Jag drack en kopp kaffe och läste både Aftonbladet och Metro. Egentid delux :) Samtidigt hade jag full översikt över badet och mina kärlekar som badade.

På väg hem från badet stannade vi och käkade på McDonalds. Gissa om Isac är nöjd med dagen? :)

Ikväll har familjen varit på Bökeslunds motorcrossbana och sett Jimmy tävla i klubbmästerskapet.

Nu är vi på väg hem igen. Vi lyckades komma undan regnet. Bra tajming!

Ska bli skönt att natta kidsen och slänga sig på soffan.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0