Malin 30 år

Tyvärr har jag inte kunnat skåla in alla mina vänner som har fyllt 30 år detta året då jag valde att föda barn istället :) men visst kan man vara med och fira och ha det lika trevligt utan sprit i glaset.

Igår var det Malins tur att fira sin 30 års dag. Isac var hos morfar och hade det hur bra som helst. Han sprang upp för trappan till pappas lägenhet när vi skulle lämna honom och sjöng; "Isac tycker om sin morfar" <3

Hos paret Glans var ett glatt sällskap samlat vid långbord och det bjöds på tre rätters middag. När resten av folket gav sig vidare för att spela biljard så tackade vi för oss.

Tack pappa för barnpassningen och tack Glansarna för en trevlig kväll.

Det blev en lång sovmorgon idag. Något som inte tillhörde det vanliga var faktiskt att JAG var sist uppe av alla i familjen. Men någon gång om året ska väl jag få lov att vara tröttast :)

Familjen har veckohandlat idag och nu blir det en lugn och stillsam fortsättning på eftermiddagen och kvällen.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0