Solen visar sig igen!

Då har snart ytterligare en arbetsvecka gått.

Isac har varit på dagis mån, ons och tors. Timmarna är precis lagom. Han tycker att det är kul att gå dit. Det är inte så tidig morgon för honom. Han vaknar av sig själv. Kan ligga och dra sig lite och äta frukost i lugn och ro.
Han får komma hemifrån lite och busa med kamraterna. Undertiden han är iväg kan jag ta itu med tråkiga måsten i hemmet. Det gör att jag kan ha full fokus på Isac sen när han kommer hem och ha tid till att vara en rolig mamma.

Igår städade jag här hemma. Tack vare att det var gjort så kunde jag och ungarna ta en lång sovmorgon idag. Njuta av en härlig frukost och sen ge oss ut i det vackra vädret. Idag har solen vågat visa sig igen. Det är bara till att ta vara på de sista fina dagarna för hösten är nog på ingång snart.

Annars har här inte hänt så mycket mer i veckan. Jag fick en present från maken. Titan örhängen. Jag fick ett par i julklapp av Ola och jag älskade dom!! Hade dom på mig alltid även på dagen då vi gifte oss. Därför har de ett speciellt värde för mig. En morgon råkade jag tappa den ena i duschen och när Ola vaknade och skulle gå till jobbet möttes han av en hustru med tårar i ögonen :(

Nu när jag fyllde år så sa jag till på skarpen att jag absolut inte ville ha något i present. Jag har allt jag behöver och jag tycker det är roligare att se sparkontot växa till vår dröm om hus och annat vettigt.

Men ett par nya (likadana som där jag tappade den ena) örhängen fick jag trots dessa ord. Och glad blev jag. Även ett sött armband med en liten stjärna som Tessan har gjort köpte han till mig när vi träffade henne på Linus kalas.
Tack älskling!! Jag ska verkligen vara rädd om mina örhängen. Gör ju inte om misstaget att duscha med dom på igen!

Nu åker snart Isac iväg och är borta över helgen. Här blir det sen en fortsatt lugn dag tillsammans med Julia.

Trevlig helg!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0