Måndag

Då va det måndag igen. Söndagen blev verkligen lugn, nästan tråkig men kroppen behöver ha tråkigt ibland och bara vila upp sig.

Känns helt ok att starta en ny arbetsvecka men när jag klev ut genom dörren imorse så tänkte jag; va e nu detta!!?? Mer snö!!!! Suck och dubbel suck..men kanske är det bättre inne i Lund?
Det var det dock inte :S...bilden är tagen på min arbetsplats trädgård ;)

Bättre vad det inte när jag slutade! Regn! Fick ta fram paraplyet..men ja låt det regna..allt är bättre än snö just nu.

Ola känner sig inte kry, ont i halsen och snorig men har jobbat idag iaf. Krya på dig älskling
Hemma hos mina pågar nu. Kvällsmaten stod på bordet när jag kom hem och det tackar jag för, lyx :)
Isac hade en teckning med sig hem från dagis idag. Den var från en av hans dagis kompisar till mig. Gulliga ungar det finns och det värmde gott även om den var från någon annans unge än mig egen :)

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0