Snuttefilt till bebisen

Har varit riktigt företagsam idag.

Har fotat och lagt ut massor med saker på auktion på Tradera.

Alla mina märkes och designer prylar från mitt tidigare tossiga liv.

Har sålt av mycket redan men har kvar en del saker som secondhand butikerna inte har fått sålt åt mig.

Calvin Klein, Armani, Hugo Boss, Papfar jeans. Burberry skärp och väska, fendi väska, DG klocka och DG ring, Ed Hardy halsband mm.

Vill inte se sakerna bara!! Det är inte jag längre och har inte varit på flera år. När jag blev gravid med Isac blev jag vuxen och förstod vad som var viktigt i livet.

Det som gör en lycklig går inte att köpa för pengar.

Vann en auktion på Tradera idag också!

En väl utvald babyfilt till lillasyster. Den är viktig då den ska hänga med i många år. Isac blir snart 4 år och han håller hårt i sin och har gjort sen han åkte hem från patienthotellet nykläckt :)

Lillasysters blivande snutte fastnade jag för, den har en söt dikt broderad.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0